De eerste indruk is bepalend. Een medewerker die bezoekers met een glimlach ontvangt en ter zake kundig te woord staat, is een positieve entree naar uw organisatie.
Steeds vaker worden beveiligings- en receptietaken door dezelfde medewerker uitgevoerd. Onze medewerkers dragen zorg voor een professionele ontvangst van uw bezoekers en geven tegelijkertijd invulling aan uw veiligheidsprotocol en entreebeleid. Wanneer wij uw receptietaken mogen invullen dan kiest u voor:
- een klantvriendelijke en veilige ontvangst;
- handelend optreden met oog voor een veilige werkomgeving;
- een visitekaartje dat de uitstraling van uw organisatie weerspiegeld;
- dienstverleners pur-sang die uw zaken op het gebied van telefonie en administratie kunnen invullen;
- getrainde medewerkers die middels hospitality-trainingen en regelmatige toetsing over de nodige kennis beschikken om professioneel te kunnen optreden in dit specifieke vakgebied;
- toetsing van de kwaliteit via audit en mystery-visits.
- We springen graag in om (tijdelijk) hospitality-management te leveren of uw medewerkers te vervangen bij ziekte of zwangerschap.
Implacement Services: de eerste indruk is bepalend!